Dikter!

Som en följd av mitt ganska klart brinnande intresse för böcker och det skrivna ordet har jag nu i min tysta stolthet skrivit en till bok. Utan vare sig förlag eller annan uppbackning bakom mig skickade jag in mitt manus direkt till tryckeriet och fick gjort ett ex av varje. Känslan som dessa små projekt gett mig är ett tilltalande mående som eggar mig till att fortsätta med mina små tankar och ideer, för när allt kommer omkring så är det en outstanding och fullständigt unik sida av mig själv och framför allt, så finns det bara ett exemplar utav dessa verk och de finns i min egen bokhylla... ingen annan stans i hela vida världen. Bara det gör att lusten att fortsätta sprider sig lavinartat...
=) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0