Så välkommen till mig själv då`rå...

Har haft lite funderingar ett tag nu om det här med bloggandet och huruvida det är någonting för mig själv? Som den enorma "flugsvärmen" bloggandet har varit över landet, har det ju varit en tillnärmelselik omöjlighet att inte blivit berörd av fenomenet på ett eller annat sätt. Nyfikenheten har väl varit relativt sparsamt i sina härjingar i ämnet och alltså inte föräns nu har jag alltså öppnat för ett litet försök till eb blogg.
I skrivande stund ställer jag mig fortfarande frågan om vad jag har tänkt använda mig av med en blogg? och frågan lyser ännu lika klar och stark som innan  jag började göra i ordning min profil. Men men, vi får väl se hur utvecklingsströmmarna bär sig åt framöver...
Just för tillfället sitter jag ändå på jobbet och har väl egentligen inte tid att förse denna boll i någon större rullning, i allafall, så vi får nog höras en annan dag!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Katarna

Hej!

Ser med glädje fram emot att följa ditt bloggande:) Visst är det en hel djungel detta med bloggar som finns och vissa kan man ju med lätthet vara utan!Har en tanke själv om att börja men som du vet sätter min sjukdom käppar i hjulet, vi får se hur jag gör!



Ha det så bra och lycka till med din blogg!

Kram//Katarina

2009-11-19 @ 09:22:13
Postat av: Anonym

Hej Katarina!



Så kul att du hittade hit! Jag tycker absolut att du skall vurdera stärkt att börja blogga lite, jag tror det kan göra dig gott!



Kram Kjell

2009-11-19 @ 10:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0