Nu är det slut på gamla tider...

Dags att gå lite vidare i bloggen. Det har handlat lite väl mycket nu om det som varit, vägen dit och ut och runt ikring.
Egentligen är jag inte så där jättemycket för just det - inte i längden, i alla fall och finner därför numera för gott att vända blad.
I stort och mycket (trots allt nästan det mesta!) känner jag mig färdig med den sidan av mig själv. Jag lider inte längre av det och stegat ur miljön och det hela kring det. Jag ser mig inte längre som en sådan jag varit och trots alla mina vänner i "gemenskapen" (den jag inte tar del av) och deras "käbbel", gnat och tjat om att vara evigt tacksam - typ livet ut - så tycker jag bara mest illa  om att älta gammal ost över och över igen...
Vi får nu se hur det fortsätter!
Som överskriften på själva bloggen ju också antyder ("I huvudet på Kjell") så borde ju finnas mera, annat, eller hur?
;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0