Och regnet sätter stopp igen...

Det är inte alltid lika lätt att rikta in sig mot sin tränings mål när det spöregnar varendaste morgon. Lite av västkustens förbannelse har jag numera förstått, och kan väl lika bra ta det till mig, först som sist...
Arbetsschemat jag har är underbart på flera sätt. Jag skulle nästan kunna se mig som relativt bortskämd om jag lade det ögat till, men allt vill man ju bättra på, under tidens gång och när jag nu söker anpassning till min träning, ja så ställer alltså regnet till det för mig. En sak är att kliva upp ur sängens söta sömn klockan 0530 för att hinna ta en promenad innan jobb-dygnet tar vid, men en annan är att göra det i spöregn! Där går gränsen, kort och gott! Inte ens jag får för mig att göra det.
Hade man i och för sig haft ett större mål i sikte vad gäller träningen, så vore det en sak, men nu är det inte så och därför får det förbli...
Men min lässtund i den grynande morgontimmen, nej se den kan inget regn i hela världen rå på!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0